Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~panimperatywny | użytkownik

imię i nazwisko; ) adresGliwice zarejestrowany19.11.2008 @20:05:21 ostatnio na stronie29.12.2009 @18:51:06

digart to gówno, ludzie, którzy myślą, że są profesjonalistami mogą się jebać z psami, a nie oceniać innych

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty5 komentarze615 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marbre    25.11.2008 @08:45:21
chciałbyś

~marbre    25.11.2008 @08:44:02
a nie umiesz tak? ja umiem.

i kto tu gada pierdoły? siankowate -.- ?
~marbre    25.11.2008 @08:42:00
jeb mnie wyśmiał bezczelnie. xd
~baniaque    24.11.2008 @22:23:37
ok ocenie
~racjonalistka    24.11.2008 @22:17:03
tłumacznie przyjmuję , masz prawo do subiektywnych odczuć
jednocześnie będziesz musiał zaakceptować moją skłonność do ustawianie przysłony poniżej 2 ...spokojnej nocki , przyjemnych snów
~racjonalistka    24.11.2008 @21:59:09
ostrość postawiłam na odstający płatek , dlaczego uważasz ,że dziwnie ?
~freemalina    24.11.2008 @10:29:27
wiem pało
widziałam je na żywo i nie chce byc inaczej
i i tak je kocham ten ksztalt gamoniu a nie kolor
dla mnie moga byc i czarno-biale :P
_______
sweet_raspberry
~Lycaena    23.11.2008 @18:17:51
~skazananasamotnosc    23.11.2008 @15:35:47
dzięki.
~Martusia1412    22.11.2008 @21:25:29
dzięki
~freemalina    21.11.2008 @12:48:14
nie pitole durniu :P
masz zajebioszcze oczy
znam tylko dwie takie osoby ktore maja takie oczy i jedna z nich jetes Ty
_______
sweet_raspberry
~freemalina    20.11.2008 @14:00:06
witam
ja kocham Twoje oczy
pzdr
_______
sweet_raspberry
Poprzednia strona 1 ... 5 6 7 8
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt